Hol a reset?

Logikai kérdést csináltam megint a semmiből. Mindig emlékeztetem magamat, hogy én ezt egyszer már megbeszéltem magammal, s ezek nem megoldások.

Az is furcsa, hogy amikor elhatározom magamat, hogy de most én ezt akkor is megemésztem, s erre rá mint egy kártyavár úgy omlik össze minden.
- Kapsz egy újat.
És reflexszerűen rávágtam, hogy nem kell új.
A reflexszerű válaszok a legérdekesebbek, mert az csak jön, nincs átgondolva, az agyunk által megmachinálva.

Miért nem akarok újat? Mert én a régit szeretem, az sok mindent szimbolizál. Miért nem akarok újat? Mert azt még úgy kaptam, hogy úgy éreztem jelentek valamit. Miért nem akarok újat? Mert nem tudnám elviselni a gondolatot, hogy van egy régi és egy új jelentés, hogy minden megváltozott. Miért nem akarok újat? Mert én ahhoz ragaszkodom, pedig tudom, hogy nem kéne.