A csopperes eset

Szóval még mielőtt bárki is azt hinné, hogy kinevetettem egy chopperes bandát, s azok mellém soroltak a bicikliútón és lerúgtaka  bicajról... nem hál' égnek nem így történt :). Az igazság az, hogy kaptam új gumikülsőt szülinapomra, ami inkább országúti, s nem terep. Isteni, könyebb a bringa, meg gyorsabb, de hát ugye kicsit másként kell vele manőverezni... Szóval megyek már jócskán a dunapláza mögött a második kereszteződésnél nézem a velem szembejövőt bringáját, mert először azt hittem motoros jön, az egész bringa úgy volt megcsinálva, mintha egy chopper lenne, bazi nagy alacsony elsőkerekek, vastag váz, és a váz formája is chopperes volt, csak volt még neki 2 pedálja, persze hogy egyből mosolyogtam rajta, a csávó is vissza mosolygott (igazi macis rockermocis kinézet, na ízirájder you know). És annyira elvonta a figyelmemet, hogy kicsit rosszul vettem be a kanyar ívét, mert lecsúszott az első kerék az útról, én meg gondoltam, mint mindig visszarántom (régi kerékkel ilynekor csússzant egy picit, aztán felkapaszkodott), hát ennek ugye nincsenek kapszkodói, csússzant egy nagyot, majd blokkolt az első kerék, én pedig mint szupermen repültem előre, még arra is volt időm, hogy a szembe jövő döbbent arckifejezését tanulmányozzam, majd azszem 2x csattantam az aszfalton. Kicsit meg voltam lepődve, de egyből felpattantam és néztem, hogy mi van a bringával, aztán vettem észre, hogy lenyúzódott a könyököm. Bringa tök jól megúszta, csak a hátsó kerék lazult ki később a helyéről, nekem meg annyi volt a szar, hogy onnan még 15 perc bringaút a munkahelyem, addig homokostul, kavicsostul meg izzadságtól maródot a seb :(. Aztán kiderült, h estére kell mennem. De őszintén mondom, marha szerencsésen estem, mert tényleg nagyot repültem, ehhez képest lófasz az seb.