Étrendkiegészítők

Ryktan most nézzen el innen :)

TOP tápszer javaslatom: BIOTECH USA  Meta Dietshake (450g - 2000ft), őszinte leszek, rohadt szar íze van, viszont laktató és olcsó. Ha az embernek tényle gninc sideje főzicskézni értékelni fogja azt 3 eprces műveletet amíg kiméri a tejet/vizet, berakja a cuccost a mixerbe, felpörgeti, kiönti, amdj elszürcsöli, s már mehet is dolgozni. Ha a tej/víz egy részét lecseréljük valamilyen 0%-os gyümijoghurtra egész jó íze lesz... vagyis az eredetihez képest 1000x jobb.

TOP kiegészítők: L-carnitine (2000-4000 Ft márkától függően 1 havi adag), főleg ha edzésbe kezdtünk, nekem kurva sokat segített, amikor bedobtam tekerés előtt félórával a turmixot + 1 ilyen kis tablettát, sokkal jobban bírja az ember izma a munkát, ill elvileg egy kis zsírégető hatása van.  Kb 1 hónapos adagom végénál tartok, amit viszont most le fogok cserélni CLA kapszulára, mert már megvan az az kis izomcsoportocska, amivel már boldogan eltekergetek akár napi 30-40km-t is, viszont a CLA-nak fokozott zsírégető hatása van ill. egy picit segíti az is az izmok karbantartását.

100% kell: Vitamin. Mivel nagyon lusta lettem kaja készítésben leginkább a shaken élek napi 1-2 adagot szoktam elszürcsölni, s azt vettem észre, h baromira vérzik az innyem fogmosáskor, aztán meg már kajáláskor is vérfoltos lett a szendvics. Gyorsan fel is világosítottak, h ez bizony vas meg C-vitamin hiány. Ebből a szempontból szerencsésnek vallhatom magamat, mert nagymama révén midnne névnapra, s ünnepnapra kapunk legalább 2-3 féle vitamint. 1-2 hét szedés után jelentősen javult az innyem vérzékenysége. Ill, aki olyna hülye, mint én, az vegyen diétázósaknak kifejlesztett vitamint, mivel én húst se előtte, se most nem nagyon eszek, a szoksásos vitaminokon kívül egyébb kiegészítők is jól jönnek. 

Jó, azért nem lettem tápszeren lógó vadállat, anyám tegnap is hozott 1-1 szelet pizzát húginak meg nekem, lelkiismeret furdalás nélkül benyomtam, pihenőnapot is kell tartani legalább 1 héten 1x, amikor nem tekerek és esetleg ilyeneket is megenged magának az ember.