K vagánykodott

Have a K, have a bike:
huh megdöglök
szazalek:
izomláz?
Have a K, have a bike:
most egy ideig a szexuálisan kezdeményező emberkéket 100%, h vissza fogom utasítani
Have a K, have a bike:
1 óra alatt kint voltam borároson
Have a K, have a bike:
aztán csepelre akartam menni, picit eltévedtem
szazalek:
ú
Have a K, have a bike:
vmi kiszúrta a kerekemet
Have a K, have a bike:
soroksári úton
Have a K, have a bike:
na vazz
Have a K, have a bike:
ja és addigra el is fáradtam :)
szazalek:
ajjaj
Have a K, have a bike:
a visszafelé út 3 órába tellett XD
Have a K, have a bike:
a fáy utcai piacnál azt hittem meghalok
szazalek:
úúú
szazalek:
véged lesz
Have a K, have a bike:
és fújni kellett megint a kerékbe, hálégnek ott is volt 1 motor-squad kereskedés (soroksárin egy benzinkút előtt sikerült lerobbannom hál' égnek)
Have a K, have a bike:
a seggem vazze, mintha leszakították volna
Have a K, have a bike:
de jól esett :)
Have a K, have a bike:
csak a vége nem
Have a K, have a bike:
mert vizet vittem csak magammal
Have a K, have a bike:
most zabálok
Have a K, have a bike:
jajj meg izé
Have a K, have a bike:
nyugatitól borárosig az úttesten nyomtam a forgalomba XD
Have a K, have a bike:
adrenalin egekben
Have a K, have a bike:
hajtottam mint állat és izgi is volt
Have a K, have a bike:
és szabályos is voltam XD
szazalek:
omg
szazalek:
sisakod legyen
Have a K, have a bike:
hát akkor paráztam nagyon, amikor hirtelen elkezdtek tudja oldalt parkolnak, s kiállnak
Have a K, have a bike:
mondom nem vesz észre, nekem annyi
szazalek:
nem vesznek észre
Have a K, have a bike:
ahhoz képest viszonylag figyeltek
Have a K, have a bike:
jó mondjuk azon a szakaszon sok
Have a K, have a bike:
bicajos van
Have a K, have a bike:
huh most télleg eszek
szazalek:
oké