5+1 kisnagy titkok

Super Ego kapcsolt be a "láncreakcióba", ennek a körlevelekkel ellentétben van értelme :)

1. Kaorunak volt pasija, 2 is. Szánom-bánom (Buccser annak idején úgy ráérzett, nem akartam, h még ebben is igaza legyen... no meg 16 évesen hülyegyerek voltam, 17-20 évesen pedig hülye buccs) azóta is.

2. Megkívántam felebarátomat. Nemegyszer.

3. Az idősebb nők az eseteim (~30) 

4. Egyszer volt egy 20++ éves lány, én meg lehettem 13. Azt mondta, h nem szereti a macskákat, de nem mondta el, h miért. Unszoltam, s végül elmondta, azzal a feltétellel, ha nem nevetem ki. Nem hogy nem kinevettem, de egyenesen leégettem mindenki előtt. Ezt azóta is nagyon bánom, h ekkora pofátlanbunkóállatparaszt voltam. 

5. Lusta voltam és ezért hagytam abba a: Karatét, Gladiátor edzéseket, Kendot. 

+1.
Másodikos lehettem általános iskolában, s folyamatosan  otthon felejtettem a felszereléseimet (tipikus, ez azóta se változott nagyon), s kaptam beírást ama félelmetes üzenőfüzetbe. Nem mertem anyukámnak megmutatni, mert nagyon féltem. Mire vetemedtem? Aláírást hamisítottam. Mikor elolvastam, h mégis mit írtam alá, már nagyon bántam, mert nem volt akkora förtelmes beírás, csak 1 jelzés a szülőnek. Már nem lehetett visszacsinálni, természetesen le is buktam vele (elvileg kimaradt egy betű, bár saját emlékeim szerint igen hitelesre sikerült). Azóta is eléggé kellemetlenül érzem magamat, ha vmit sajátkezüleg kell meghamisítanom (természetesen csak "analóg" technikákra kell érteni. Semmi nem tart vissza attól, h ne retusáljam az orvosi meg iskolai igazolásokat). A következménye az lett, h az akkori elmebeteg osztályfőnököm kijelentette, hogy bűnöző leszek, s hogy azonnal kezelésre van szükségem, s vigyenek gyermekpszichológushoz (És igen, elvittek, és második alkalom után azt mondták minden rendben van velem ^^).