Délelőtti köszönet nyilvánítás

Először is magamnak, amiért éjfélig a Death Note-ot olvastam, ami annyira jó volt h egész éjszaka fekete-fehérben "álmodtam", avagy nem tudtam magam kialudni. Aztán anyámnak, aki fél 6kor már elkezdett egerészni a gépen, majd utána azoknak az ismeretlen személyeknek, akik:

1., Eltüntették a körömcsipeszt, s emiatt igen sok szenvedésben volt részem, mire levágtam mind a 10 körmömet.

2., Eltüntette az alufóliát, hogy ne tudjam becsomagolni a reggelimet, s össze-vissza morzsálódott a szendvicsem a zacsijában.

3., Aki képes volt a cipőm egyik felét elrúgni anyám szobájának sarkába, így megint gyötrelmesen sok időbe telt, mire megtaláltam.

Ám a sok megpróbáltatás ellenére sikerült időre beérnem, s a tanár bejelentette, hogy dolgozat php-ból, kaptam is egy fasza karót (feladat az volt, hogy egy text fájl tartalmát soronként vizsgálja meg, s csoportosítsa 2 oszlopba 1 táblázatban, ha 10 karakternél több, akkor jobboldlal, ha kevesebb, akkor bal, s majd írja ki a legnagyobb és legkisebb értéket. Hát nem sikerül :(!)

 És Agent T sem votl ma :(, de a nagy dolgo majd ma délután jön.