Hm mi is történt az elmúlt 1 hétben, próbálom összeszedni a doglokat, de egyszere nagyon sok minden, másrészt semmi sem.

Vannak kiscicánk, heteik száma megegyszeik a darabszámukkal, azaz 4. Anyukájuk nem rég eltünt 1 napra, azóta felcsaptam cica dadának és orrcseppentőből szoktam etetni őket, mert bár az anyjuk ugye megkerült, de már nem nagyon bírja tejjel, meg fizikailag sem, teljesen le van soványodva.
ZHák ideje lassan lejár, úgy sejtem csak 2-ből kell majd javítanom, a többi mind 4es egyelőre. Ebből és más dolgokból adódóan hajtás volt egész héten, bár sajnálom, de jól jött, hogy el is maradt 2 kendo edzés, persze holnap biztos nyögni fogok rendesen.

Pénteken húgom ballagása, este milkshake. T.-vel voltam, vele beszélgettem egész este, meg a heteró barátnőjével, szóval jó volt. Ugye ott volt a jelenlegi álmaim ne továbbja is, akivel összvisz a kézfogás-szia-puszi kombóig jutottam el. Valahogy úgy éreztem, hogy az "értékszámlálóm" lenullázódik, hiába még mindig bennem van ez a belső para, hogy én ne is álmodják jó, kedves, aranyos szép nőkről, mert hol vagy te xy-tól. Tudom rossz szokás, de majd csak kinövöm valahogy. Viszont másnap meg beszélgettünk, s elnézést kért, hogy nem tudott velem többet beszélgetni, de az ex hívta. Na jó, elnéztem :)

Szombaton úgy fél 6ra haza is értem, fél 8kor már mentem is a fodrászhoz, végre megint szép rövid a hajam, majd kreatívkodott egyet rajta és kaptam szép nonfiguratív mintákat körbe. Majd haza rohanás, Brigivel egyeztetünk mikor és hol találkozunk, milyen filmet nézünk meg. Mondanom sem kell, hogy míg rá vártam enyhén úgy éreztem, hogy vibrál körülöttem minden, s mindjárt bealszom. A film, amit megnéztünk nagyon jó volt (Belső ember), vér nélküli akciófilm, teljesen ledöbbentem, nagyon fordulatos volt az egész, ilyen jó filmet, ebben a kategóriában régen láttam. Brigi meg visszalopta magárt a saját kis csücskébe a szívemben, furcsa, hogy fél év "szünet" után is egyből egymásra tudunk hangolódni, s csak dumálunk meg röhögünk. Most éppen unszolt, hogy menjünk ki együtt külföldre, bár én most nagyon szeretném végig csinálni ezt a sulit, aztán jöhet akár Anglia, akár Svédország.

A mai festegetés a szülőkkel is megtette a maga hatását, bár erre a higító is jócskán rásegített úgy érzem :)

Most olvasom újfent a kedvenc gyümölcsömtől, hogy a kockás ing, s a rövid haj nem annyira bejövős :(.  Ezentúl csak az eckos ingemben fogok flangálni, ígérem.