Szamóca

Ma Szamócáztam és megakadt a szemem az utolsó bekezdésnél:

"26 éves, 173 cm magas, szuperértelmes, szuperokos, szupersokatolvas, ja és szuperbombázó A Száz év magány a kedvenc könyve, és a Placebo a kedvenc együttese. Ja, és persze zsidó legyen, szavazzon az szdszre( ez mondjuk nem annyira fontos..), Mellettem Ady Endre legyen  a másik szerelme, A Lopott szépség és a Berlin fölött az ég a kedvenc filmje, Utálja a Zöld pardont, és a diszkókat- Régen járjon a Ráckertbe, most a Szimplába. Csak és kizárólag ilyenek írhatnak. Ja, és lehetőleg legyen diplomája. EZ baj??
Szerintem egész sokan fognak jelentkezni."

20 :(
169,5cm :(
Szuperértelmes :)
Szuperokos :)
szupersokatolvas :|
Szuperbombázó (Überbuccs is az ?) :)
Száz év magány :( (Helyette mondjuk Das Parfume Patrick Susskindtől?)
Placebo :)
Zsidó (hát, hm rokonság is számít?) :)
SZDSZ :)
Ady Endre :)))))
Lopott Szépség, Berlin fölött (Helyettük modnjuk Last Life in the Universe?) :(
Zöld Pardon :)
Diszkók :)
Ráckert :(
Diploma :( (helyette okjés levél jövőre arról, h multimédiát fejlesztek?)

Francba még 6 évet várnom, kell, hogy a nem smilys részeknek megfeleljek, bár a +3,5 cmerért nem biztos, hogy meghúzaloztatom a lábamat.

Anyám mesélt az építkezős terveiről, bár szerintem pár dolgot ki lehetne hagyni, mert nagy többletköltséggel és macerával jár, de hát ő azt mindenféleképpen akarja, akkor az a dolgom, h támogassam.

A Kendo edzés meg nagyon jó volt (persze most meg mozogni is alig bírok, úgy sajognak az izmaim, melyek létezéséről eddig nem is tudtam), a japán mester is ott volt, a teljesen kezdőket csak úgy hívta: "kicsi gyerekek". A seiza az egy gyilkos póz, azt gyakorolni kell. Nem értem P. B. hogy bírta az aido edzőtáborban ezt órákon keresztül, respect. De a legelvetemültebb feladat, aminek egyébként nem sok köze van a Kendohoz, az a terem felmosása. Én nem tudtam úgy megfogni a rongyot, hogy középen ne legyen vizes utána  padló, így meg amit felmostam csúszott, pl rajta a lábam, így nem egyszer leginkább orra estem felmosás közben, de ezzel nem csak én voltam így, ez megnyugtat :). Aztán sikeresen felfedeztem a talpam közepét és tényleg azon is lehet állni, illetve most az egyszer örülök, h van bőrkeményedés a talpamon, különben már rég felhólyagosodott volna az egész.
És meglepődtem, amikor kifelé a mester japánul beszélgetett egy rokonával(?), bár nem figyeltem oda teljesen, de elgé sok szót megértettem, hm ez tetszik :).