Vegyesfelvágott

Hétfőtől Kendo, yuppie, bár azszem a lelkesedésem igen csak megtörne, ha az itteni edzések is ilyen bemelegítővel kezdődnének. Hogy maradjunk a harcművészetnél, mit láttam ma a TV-ben? Linda -"HÍJJAAAA"-. Basszus, akkor még szép volt Budapest, no kátyú, no szemét, a Lindát is jól megnéztem.... hihetetlen kezei vannak, a nyaka meg borzasztóan hosszú. A nyitó videóklip sem rossz, flashben meg is lehetne csinálni egy hasonlót.
Anyám meg in love, ennek eredményeképpen a Nagy Ő mindig finom kaját kap (ami ugye cseppet sem egészséges, s ez van nekem is), cserébe Nagy Ő néha hoz pár krémest (igen, vétkeztem), s akkor Nagy Ő már itt alszik kb 1 hete, amiből újfent többek között az következik, hogy fogy az AXE tusfürdőm, anyám pedig égő gyertyával szaladgál a szobájába lagzi lajcsi aláfestő zenével, a romantika híve.

Lassan eljött az ISP (internet szolgáltató) váltás ideje, azszem TVNetes ADSL3G-re fogunk benevezni. Az ő 2,5 mbitjük olcsóbb, mint az én jelenelgi 1mbitem, dupla akkora feltöltési sávszéllel (talán végre elérem az 1.05-ös álomarányt?).

Kaptam 2 Dan Brown könyvet, a Davinci kód nem volt rossz, de van egy olyan érzésem, hogy megint inkább az anyámank való stílusban írta (40-es okos, jóképű férfi, romantikus, sármos, s hangsúlyozottan tiszteli a női nemet - persze ez nem rossz, csak sok). Másrészt hagyatékunkká vált Jókai, Mikszáth és Gorkij összes műve, ami a véletlen folytán az én polcomra kerültek... mondhatnám bőségzavar van.