Na én is jó vagyok, ma lenne első órán dogám, azt úgy ahogy van elalszom, pedg még készültem is rá. Ezt nem fogom egykönnyen kimagyarázni.
Sebaj, akkor leírok 1-2 dolgot: pandora zeneszelencéje
Voltunk mi is Toldiban, bár hol nem emlékszek, hol meg nem szeretnék emlékezni a részletekre. Haverom jófej volt másnap este már adta is a zöldmanót a kezembe, mondván ettől majd jobban alszok, mily igaza volt.
Tegnap meg a gép pengetett szörnyű dallamokat az idegeimen. Elsötétült képernyő, hol nem lehet bekapcsolni, hol belehet kapcsolni. És nem tudom mi baja, először VGA-ra gondoltam, de hál' égnek az rendben van. Alaplap? Lehetséges... aztán végülis az idegesítő elnemindulásokat egy tápmadzag kihúzásával, majd újra beillesztésével egyenlőre orvosoltam, kérdés, h ez véglegesen javított a dolgok állásán, vagy nem.