Fuuuuuuuuuck fuuuuuck!
Az L Word season 2t nem nekem találták ki. Én érzékeny lélek vagyok, kicsi szívem hevesen dobog. Bazzz szerintem a második évad valami szörnyű drámai fordulatot vett.
Shaneről majd kiderül, h nincsenek szülei, v az hogy gyerekként sokat bántalmazták, Tonya le fog lépni Dana összes pénzével, Bette öngyilok lesz, Tina újra elvetél, Shane szíve újra össze fog törni, Jeny meg megbolondul, Alicenek örökéletre büntudata lesz Tinával együtt Bette miatt. Talán egyedül Kimnek lesz jó. Az egész bagázs szét fog menni. Ahhhh. Najó ez csak egy szörnyű fikció, ámbár a harmadik rész láttán nincsenek pozitív gndolataim a fejleményeket illetően. És az ahogy Shane nézett, amikor a szüleiről kérdezte a csaj :(. Meg egyébként is, fúj de utálom, amikor az emberek szétmennek és ez tönkreteszi másokkal a kapcsolatot (pl: Bette vs. Alice).
Sucks! Mármint nem a sorozat, mert az no1, csak ha az ember így belegondol. Úgy értem persze a valóságban is így mennek a dolgok, csak arról (már aki szerencsés) az ember nem feltétlenül tud, itt a képernyő előtt meg átéli ennek az egésznek a súlyát, és huh, rám ez olyan hatással van. Majd kiesik a szívem a helyéről, félek belegondolni mi lesz a 4ik epizódban, de mégis látni akarom (aztán jövőhéten meg jól elbőgöm magamat >|).
Pffff.