Bonsai macska

Hol volt, hol nem volt, volt 1x egy húgom. Ez a húg tegnap igen csak érdekes dolgot mesélt nekem. Azt modnta vannak idióta és beteg emberállatok, akik bonszai macskát tartanak, úgy, h kiskorukbna beteszik őket egy beföttes üvegbe és így nem engedik, h megnőjjön, plusz szép kockaformájuk lesz. És én erre elkezdtem káromkodni, h mekkora szn00b parasztok vannak ezen a földön. De ma elővettem csodálatos internetkapcsolatomat, hű társamat, és hetedhét országokon, az óperenciás tengeren is túl lévő honlapokat meglátogattam, h kiderítsem  mi az igazság. És bebizonyosodott, h tényleg vannak emberállatok. Ugyanis az egész site csak egy vicc,  ami persze első látásra nem tűnik igazán viccesnek, de pont az benne a poén, ahogy az emberek lereagálják. Ez kb olyan, mint amikor pénzt gyűjtöttek Esmeralda szemműtétére, vagy Izaora kiszabadítására, jóindulatú buta ember(állato)k. Na mind1, legalábbis nekem ez a véleményem, gratuláltam is a húgomnak útólag.

Esmeraldaról jut eszembe, pont erről beszélgettem reggel a kisfőnökkel, h tök szánalmas, h mennyire igénytelen a magyar TV nézők nagy átlaga, a kereskedelmi  csatornák többsége bármilyen olcsó szar sorozatot/showt le tudnak adni, mivel az átlag nézőközönség ezt mind szépen "megeszi". Bleh.
Egyébként kisfőnök tök jó fej, közvetlen, kiderült, h pl ő is játszik Diablo2-t, meg van neki Baldur's Gate, rettentően művelt és mégis normális.

Ma 2 nőt láttam (mármint akiket érdemes volt megjegyezni), az egyik igen csak leszbikus kinézetű volt, a 40es évei felé, stonebutch kinézetű és állandóna méregetett :|, aztán a másik sokkal szemrevalóbb volt, magas, érdekes arcú, barnahajú, és állandóan egy könyvet bújt.  Na mind1.

Egész érdekes állaga lett a hajamnak, miután a hó felolvaszta a hajamban lévő 1kg mennyiségű koncentrált zselét heh.
Nem iagzán örültem annak, h havazik, de ez most "jó" fajta hó, meg este is tök világos volt miatta, gyúrtam is egy hónőcit gyorsan, aztán jól el is helyeztem a pajtiéknál, mert mind2en lufták és még 1et se csináltak :P

Orange Rangeről annyit, h Gacktnél tovább nem megyek a japán pop vizuális érzékelésében. Egyszerűen szörnyűek, az Orange Range tagjai teljesen átvették az amcsi stílust, úgy viselik a hajúkat, mint a fekák, úgy öltözködnek, stb. Hova tűnt az eredetiség, a keménység, a különleges ruhák? Egyébként az RnB stílust egészt jól csinálják. A japcsik egyébként írtójó hanggal rendelkeznek, csak nézzen meg valaki egy dubbed animét és hasonlítsa össze az eredetivel.

Útószóként még annyit, hogy femull rullez lol :P

http://www.mulletjunky.com/femullets.htm