Heppyi nyúvz

Imádom ezt a helyet :DDD, ma aztán meg nagyon megszerettem. Ma szépen lejött egy IT-és srác (informatikai technikus), ott volt a kisfőnököm meg a mi részlegünk nagyfőnöke (mind2 nő, s egyébként nagyon rendesek), s megkérdezték, h hogy érzem magamat náluk. S mondtam, h jól, ekkor a nagyfőnök elkezdi, h nagyon jó, mert akkor felhívják a MŰISZT, h engem hosszabb időre szeretnének alkalmazni, mivel körbekérdeztek mindenkit és mindneki elégedett volt az eddigi munkámmal és, ha én is jól érzem magamat náluk, s megoldható, h továbbra is náluk dolgozzak akkor, miért ne? Hát én csak bőszen igent modntma mindenre, s úgy kelett féken tartanom magamat, h ne kezdjek el kurjantgatni örömömben, elég érdekes lehetett az arcom :Đ. Aztán mondták, h jó, mert akkor itt van az IT-és srác és betanít engem, s majd jönni fog még 2 diák, s valószínűleg én leszek a rangidős közöttük :Đ.
Aztán szépen betanítottak engem... nagyon nehéz dolog volt ám... levél varázslóval kellett címkéket gyártani az öntapadós matricához, s kinyomtatni. Az egyetlen újdonság az volt, h angol volt a mikrofos wörd :P. Hehe, de a lényeg, h hosszabb távra kellek nekik, öcsém nem genya pakolásos, csomagolásos, cipelgetős munka, jó fizu, nem szakadok bele a munkába, igényes hely, kedves emberek (már az elejétől fogva mindenki tök közvetlen volt velem, s senki nem szólt meg azért, h míg a többiek kösztümszerűségben vannak, én itt nagy lazán farmerban, polóban meg most egy ilyen anime/manga beütéses ingben mentem be), akkor eszek, amikor akarok, a múltkor a nagyfőnök hozott fincsi bonbonokat mindenkinek, mindent elmagyaráznak, nem üvöltik le a fejedet, szal nyugis a hely. Sőt, a konyhában van 1 italautomata és azt iszunk belőle, ami jól esik, ingyé' van, hehe meg mindig ott van 4 raklapnyi posványvíz, akinek kell igyon. Életem végéig eldolgozgatnák itt.
Aztán a mai nap is jó volt, ugye ma előről kezdtük, amit tegnap, csak most kicsit nagyobb mennyiségben, de ma gyakorlottabban már az elején szétvállogattam mindent, s így egész gyorsan ment. Aztán külön helyre raktam mindent, amiben valami rossz volt és újra nyomtattam őket, a kisfőnök bejön,s kérdi, h melyik kupac melyik, s modnom neki, h azok ott a rontottak, de most javítom őket. Mire legközelebb nézem, h hol vannak a papírjaim (azok, amikhetz újra nyomtattam 1-2 dolgot) hát egy sincs meg, eltűntek. Így megint 10 percből lett 1 óra, de végülis nem idegesítő, csak röhögök rajta. Jól mehet a cégnek, egy nap kb 20-40e Ftnyi papír meg festék landol a kukában ilyen dolgok miatt.
Az egyetlen szar dolog, h ugye úgy szól a dal, h "8 óra munka, 8 óra pihenés, 8 óra szórakozás", én 10et dolgozok, de akkor is, hazajövök és egyszerűen az van, h marad 2-3 órám szórakozni, mert ennyi marad (ha netán másnap nem akarok késni), mert ugye összesen 2 órát utazok 1 nap (oda+vissza), 1 óra, amit ébredés után még itthon töltök, s tessék a szabadidőm 3/4 már el is telt.

Tegnap előtt meg volt egy rémálmom, részletekbe mennően már nem emlékszem rá, de valami olyasmi volt, h terhes voltam (O_o), és senki nem tudta rólam, h leszbikus vagyok, s hogy ez a 2 dolog egyszerre derült ki egy családi vacsorán (teljes Marton familia jelenlétében),s hogy én nem akartam terhes lenni, de már nem lehetett abortuszt végre hajtani, s hogy a nagybátyám elhordott mindenek, én kiszaladtam valami suskásba és ott próbáltam elbújdosni, de a nagybátyám utánnam jött és megtalált és végig ócsárolt, meg azszem rúgdosott is (soha nem tenne ilyet, de érzem, h amióta tudják, h más vagyok valamien szinten megvett, d elehet, h csak én képzelem be magamnak). Hát én úgy megkönnyebültem, amikor felébredtem és rájöttem, h ez csak egy álom volt, s absolute nem vagyok terhes, hát az mennyei volt. De haladás nem, már nem másokat szurkálok álmomban :)?