Tegnap

Tehát a tegnapi  napom valahogy így volt:
8:30kor keltem, 10-re kellett menni Pistabá'-hoz (apám fnöke) a cuccokért, amit a rendezvényre kellettek. Szépen fekete sztreccs gatya, fehér blúz és fekete cipő, mint elvárt öltözék (nem, nincs kép, még viccnek is rossz). A rendezvény maga egy állófogadás volt az UTE sportcsarnok egyik épületében, 40-50 főre. Egész gyorsan lezavartuk, 2kor már csak a személyzet jött fel "morzsázni". De volt ott egy lány. A lány. A Zsuzsa, aki ott dolgozik, mint könyvelő. Rövid (nem olyan rövid, mitn az enyém, nőiesen rövid) szőkésbarna haj, átlagos testalkat, és semmi különös, kitűnőség nem volt benne, de az arca valahogy megfogott. Jól körbe is udvaroltam, na jobban mondva csak körbe kedveskedtem, cépen félre raktam neki tálcákra hidegtálat, pogácsát, üdítőt, süteményt, gyümölcsöket és vittem be neki az irodába :o). Meg beszélgettünk is 1 keveset, de a romantikus idilt anyám félbeszakította azzal, h ne a szám járjon hanem a kezem és segítsek neki elpakolni ~.~ Hát ezek az anyák... szörnyű. Három környékén gyors ruha váltás (farmer, fehérpoló kockásing) és irány Újpestközpont. A buszon az Erste Banknál fel szállt egy nő, olyna ismerősnek tűnt, ő is megbámult, de nem ugrott be, lehet h csak szimpatikus volt az arca. 3:30kor megjelent az osztálytársnőm egy másik csaj kíséretében (a nevére már nem emlékszem), aki úgyszint az interjúra jött. Írány a bank, végig beszélgettünk a munkával kapcsolatos dolgokról, nem iagzán izgultam, csak 1 iciri picirit. Bankban mi mentünk a recepcióra, osztálytársnőm pedig ment beléptetőkártyát csináltatni magának, mi meg vártuk az illetékes személy megjelenését. !kor jött a az illetékes lány, addigra voltunk kilencen, s felvezetett minket egy irodába, s jött még 1 csaj meg egy csávó mellé, akik minket hallgattak. Először egy gyors bemutatkozás (volt ott tanuló, hallgató, 46 éves anyuka, színésznő tanonc, pályakezdő marketinges, stb) és utánna jött a szituációs feladat: Legalizáljuk a könnyűdrogokat, vagy sem. Én a nem pártiak közé álltam, kb 4 ember az szinte semmi érdemlegeset nem mondott, viszont a szinésznőtanoncot a legtöbben lerugdostuk volna, mert mellette egyszerűen nem lehetett érvényesülni, de komolyan mondom elkezdtem mondani a magam kis véleményét, s indokokat, h miért ne, s egyszerűen túlüvöltött, pedig egy csapatban voltunk. Vazze. De azért érvényesítettem magamat, nem annyira, mint szerettem volna, de sikerült. Aztán volt 1 idióta lap, amin idióta kérdéseket kellett megválaszolni, s ekm csak később jutott eszembe, h ezt bizony grafológiai vizsgálaton ki is elemezik. Nem azt mondom, h szörnyen írok, de eléggé olvashatatlan volt, na mad egyszer bescannelek valamit, amit én írtam. A végén mondták, h péntekig mindenkit értesítenek. Bizalmas forrásból tudom, h cska 4 ebert vesznek fel, így szerintem benne leszek (nagyon remélem). Aztán hazapucoltam, épp hogy belépek az ajtón, anyum letámad, h menjek vele vásárolni a húgomnak tortát meg miegymást (tegnap lett 17 éves a lelkem). Hát elmentem, rendeltünk egy 55cmes pizzát (sajtos sonkás ás songokus feltéttel), egy tojáslikőrös, bonbonos tortát, gyertyát, kólát, meg számológépet vettünk (mert ő azt kért). Így sikeresen hazaértünk este 7re. Áthívtuk anyu egyik barátnőjét és degeszre ettük magunkat (a torta egyébként xar volt), meg ittunk kék pezsgőt (készült 1-2 kép, majd feltöltöm). Aztán ment a traccs, én beülltem a gép elé és elkzdtem nézni 1-2 animét, amik lejöttek.
Naruto-t megnéztem 105től 108ig, megnéztem Kurau Phantom Memoryt 12től 16ig (ááá imádom, olyan tökéletes benne a csaj, egyszerűen megvesznék érte), s most nagyon megörültem, amikor láttam, h Usteamre felpakolták a Saiyuki RELOAD újabb részeit is. Na ami még várólistán van, az a Samurai 7, Samurai Champloo, DearS, meg a Girls Brabo, GITS 2. GITS SAC, meg McD még régen mondta, h nézzem meg a Tenyou Tenge-t, jah meg Elfen Liedet is be kell pótolnom (habár engem nem győzőtt meg igazán a Chii koppintásos, tudathasadásos, hol értelmifogyatékos, hol gyilkológépes csaj, viszont az indító videóklippje nagyon jóóó). Meg látta fent 1-2 új címet, majd azoknak is utánna nézek.
1-2 jobb animéből (reltív) rakok be screenshotot :D.