Nyo most gyorsan fel is hívtam az osztálytársnőmet, h közöljem vele a jó hírt, ő éppen akkor végzett a bankban. Mondta is, h gondolt rám, mivel az egyik munkatársnője is mondta, h az ő barátnője holnap megy meghallgatásra. Együtt örvendtünk, aztán mondom neki, h hallod nem gáz, h a fejem teteje még mindig szőke? Azt mondta, h ne izéljek már, a társaság tiszta fiatalokból áll, van 1 kolléganője, akinek teljesen sárga a haja, ahhoz képest én egy mezei kis pintyőke vagyok, meg a piercing sem gond. Azt kérdezte, h megpuhatolozza-e nekem mi lesz a felvételi elbeszélgetés téméja (ugyanis először csoportos interjú van, ahol röviden be kell mutatkozni, s aztán felvetnek egy vitatémát, el kell döntened, h a dolog mellett, v ellen vagy és utánni a másik csoporttal vitázni kell, a végén egyességet kötni. Szerintem vitatkozás terén nem a legjobb, de egész jó vagyok :)), mondom neki ne, mert az a jó, ha élesben megy. Aztán még örvendtünk 1 keveset egymásnak, s megbeszléltük, h akkor holnap együtt megyünk be.
Wheeeeeeee /me is happy go lucky :D:D:D:D
De ez látszik nem :D?