BéKáVé!

Szerintem a BKV arra törekszik, hogy az embereket mind lelkileg és fizikailag megtőrje. Sőt a Budapesti Közlekedési Vállalat csak álca név, valójában Budapesti Kínzás Végrehajtók a nevűk, s a kollektív népbüntetésért felelősek. A hét 5 napján veszem igénybe minden reggel és délután a 30as járatot, de 5 napból 4en biztos, h csak a második, vagy harmadik buszra tudok felszállni, s ebből a 4 alkalomból 2x biztos, h egy csöves is ott nyomorog a buszon. A mainap erre tökéletes példa lenne, az orrom előtt ment el az első busz, aztán jött  amásodik, kb 4 ember fel is fért rá, 10 perc múlva jön a harmadik, arra már viszonylag feltudtuk magunkat gyömöszölni. A buszon viszont elengedhetetlen követlményként ott volt 1 csövinger, de nem akármilyen, egyszerre volt büdös, részeg és flúgos is. A sors furcsa fintoraként az a csöves valahogy pont úgy helyekedett el azon a kib@szott buszon, h én csak úgy tudtam kapaszkodni, h ha a csőves válla fölött átnyújtózkodva görcsösen kapaszkodok az egyik korlátba. Gondolom nem kell ecsetelnem, h az orrom maradandó sérüléseket szenvedett (illatokat megkülönböztetni 1 éven belül biztos nem fogok tudni), és teljesen megtörtem az alatt 15 perc alatt, amti így kellett eltöltenem.
A hazafelé menet sem történhetett másképp, amint odaértem a buszmegálló előtti zebrához, s a lámpa pirosra váltott a 30as a semmiből 200 km/h órás sebességgel leparkolt a megállóban, én halált emgvető bátorsággal futottam a száguldozó kocsik és villamosok tönkelege között, csak azért, h amikor kb 5mre lehettem a busztól, az fogja magát és elhúzzon (merem állítani a visszapillantó tükörben mintha a buszsofőr kárörvendő mosolyát láttam volna).
Na most egyenlőre elhúzok kipihenni a mai nap szörnyűségeit, azt majd később írok még.