Bleh-burf

Önkritika:
Megint gyakoroltam :), eredmény hatalmas egóval rendelkezem, s azt akarom, h mindenki hódoljon be az én felsőbbrendűségemnek :D!!!!!
Ma húgom és anyám teljes megegyezésben kijelntették (poénból), h antiszociális szemályiség vagyok, s hogy nem teszek semmit a közösségért (bezzeg amikor kaját kell csinálni... :))
Viccem kívül tényleg hatalmas egóval rendelkezem. De úgy gondolom, h a legtöbb dologra, amire büszke vagyok, van jogom büszke lenni (ilyen dolgok pl., amiket teljesen egyedül értem el külső segítség nélkül: számítógép, angol, búvárkodás, stb), meg persze szeretem magamm villogtatni, de azt utálom amikor valamiért körbenyalnak (meg aztán az vesse rám az első követ aki... heh legalábbis ezzel nyugtatom magamat), nekem elég ha elismerik, s akkor teljes lelkinyugalom van :)

Suli:
Sux, számtechórákon szabályosan elmegy az életkedvem. Ma az ofő látta a honlapom, s be akart nevezni a bethlen-pályázatra, s szóltam neki, h nem valószínű, h addigra én a suliban leszek. Másrészt a honlap alapján eljuthat ide a blogra, hát akkor kellemetlen nekem, de ez a véleményem és kész. Neki is elmondoanám, csak hát ha nem kérdezik, akkor nem mondom :)

Nyelv:
Ahogy Scully is említette a mostani postjában, h enyhén idegesítő, h ha egy ember miatt nem lehet tovább haladni az órákon. Yahijával is valami hasonló dologról beszélgettünk. Egyszerűen nem hsizem el, h valaki átlagosan 8 éven keresztül tanul nyelvet (ált iskola 5-8ig, s középsikola/gimi 1-4ig), rosszabb esetben csak 4, de akkor is, h nem lehet ez az idő elég arra, h minimum társalgási szintre eljuthasson az ember?? Az általánost valahogy végig bukdácsolják, s amikor középiskolába jutnak, mennek a szintfelmérők, s a végén kiderül, h az osztály 50%-a kezdheti előről az egészet, s persze azok akik meg tudtak valamit, szépen leamortizálódnak.

Zsidó:
Múltkor voltam pajtiéknál és kölcsön adta az Aimée és Jaguár könyvet. Az elejénél tartok, de már így is szörnyülködök, h hogy történhetett meg ilyesmi a XX.sz elején. Az első ilyen témájú írományt a Reader's Digest könyvválogatásban olvastam: Come Spring. Előtte szégyellem, de sajnos én is bőszen zsidóztam (alapvetően a szüleim beilottságából ered), de a könyv után teljesen megváltozott ezzel kapcsolatban a gondolkodásmódom. Persze az az általános véleményem megmaradt, h az veri legjobban a mellét a médiában, akinek nem lenne rá joga.

Egyéb:
Ma kurva jó dolgom van, anyu csinált parajfőzeléket és jegeskávét is kaptunk :)))))).
A világ legröhelyesebb átbaszása: vettünk anyámmal egy elemlápát (mer az ugye még nincs), s most nézzük, h hol lehet szétszedni, h elemet rakhassunk bele. Hát basszus, azt nem lehet szétszedni.. mondom mi a fene... nézem a lámpa céduláját, amin mikroszkopikus betükkel rá volt írva, h tárgy megnevezése: játék.. ezt szépen áthúzták és alatta az volt: lámpa. Háááát vaaazeee!!!!