Utálom a keddet!
Rosszabb, mint a hétfő. Főleg, h az órarendem a következőképpen néz ki:

Német
Német
Tesi
Info gyak.
Info gyak.
Info elmélet
Ofő

A 2 német az jó, mert poénos, normális a tanárnő, tesin el röpizgetünk, de az utánna lévő 4 óra az förtelem. Info gyakorlaton, pl olyanokat tnaulunk most, hogy microsoft word alaklmazása.... mintha az elmúlt 4 évben erről mi nem tanultunk volna semmit. Elméleten meg ilyesmiket tanulunk, hogy a matrix nyomtató működési elve, hogyan értünk le a gyöngyös számológéptől a számítógépig. Lehet, h érdekessen hangzik, de kurvára nem az... főleg, h állandóan az írásvetítőre rakja ki az anyagot, az írása olvashatatlan, ő 2 perc alatt elhadarja mind1iket, s ilyen íramban váltja a lapokat is, meg még közben magyaráz is. Mindnkinek füstöl a keze... én meg abban maradtam, h szépen meghallgatom, 1 betűt le nem írok, s ami megmarad az megmarad. Eddig még bevált, 4es dogákat írtam.  ja és ráadásul az informatika tanárunk az osztályfőnök... az utolsó órán már néha arra gondolok, valami madzaggal felakasztom magamat.

A volt osztályfőnökömre meg kurvára haragszom, az egy dolog, h nem akarja visszaadni a verseskötetemet, de köszönök neki, s direkt kikerül, úgy tesz mintha nem is látna. Ha meg direkt szemtől szembe vagyunk, s úgy köszönök, kicsit félrebiccenti a fejét, s elhúzza a száját. Hát kapja be.
Pont ma is volt egy ilyen eset, s úgy tettem, mintha bele akarnék baszni a szekrénybe, Erika melettem állt, s mondja nyugodtan lányom nyugodtan, s 1 picit beleöklelt a szekrényajtóba. Én meg kisebb erővel belebikáztam a szekrénybe, azóta a gyűrűsujjam és a kisujjam alatti byütykök szép lillára fel van dagadva, majd otthon csinálok róla képet :)

Na még 3 óra rémület hátra van.