DVD

Mint említettem volt 1 kis problémám a dvd-írással, kb minden 2ik, 3ik lemezt elrontotta ... vagyis nem elrontotta, hanem eccerűen leállt a buffereleés és kész úgy maradt. Mivel ma kaptam 1 csomag DVD-t, ezért jó alaposan megnéztem mind 2 cd/dvd meghajtómat, ellenőríztem, h jól van-e bekötve, sőt még meg is variáltam a slave és masterkiosztást, dehát az első lemezt csak elrontotta. Erre kicsit feldühödtem, meg is bombáztam a SLY elvtársakat, azonkívül, h vegyek új írót nem sikerült hasznos infóra szert tennem. De azért még beszéltem giszóval is, s modnta, h próbáljak ki más íróprogikat is. Hát bazz, a gecc nero 6 platinum-nak volt valami kurva bugja, miután felraktam a sima nero 6.3.3-t minden zökkenőmentesen ment. És azóta dúl a lamour én és a <3 Pio között.

Egyébként Lichi rullz :)

Aztán ma kicsit gondolkodtam, s szerintem úgy 1 hónapon belül formatálom mind a 2 meghajtót, mert már ráfér. S ezt a több patriciós dolgot is meg fogom szüntetni, igaz ennek biztonsági okai voltak, de már úgy érzem nincs rá szükségem. Az xp-t meg át fogom költöztetni a nagy vinyóra, kicsire emg berakoma 98-at, mint mentsvárat, ha netán történne valami az XPvel... mondjuk az útobbi 2 évben ienre még nem volt szükségem.
Ha éretnék hozzá úgy kipróbálnám a LINUX-ot, de nem értek hozzá... hallottam van aki a tökéletes konfigját linuxban 1 év alatt csinálta meg...