Nyafogások

Fáj a torkom, s emiatt még dohányozni is alig bírok.
Ma zacskóslevest kelett ennem, kenyér is elfogyott, pénzem nem volt, extrudált puffasztott fűrészport ettem szendvics gyanánt.
Olyan hideg van, hogy majd megfagyok.
A statisztika tanár meg akar buktatni, mert 4(!!!) órán nem vettem részt, s mivel én minden táblázatot szépen lerajzoltam, nem tudtam oylan gyorsan halladni, mint a többiek... ezért azt hitte, h tök hülye vagyok. Sebaj.
Ma írtam egy önéletrajzot, mert megyek majd Bankba dolgozni 4 órás műszakban.... gyanítom, h a kékhaj nem jelent nagy előnyt... még ha telefonos behajtó leszek, akkor sem :(.
Egy DVD anyagát a hülye gép (jó vanna, nem hülye csak öreg szegény) 4 óra alatt akarta bemásolni, inkább counter-strikoztam helyette.
A hülyéktől mára már hülyét kaptam. A hülyeség igenis fertöző, legalábbis az ép agyselyteket zuzza a másiknak a hülyesége, de nagyon.
A Zero-G (kedvenc magyar együttesem) fel fog bomlani, mert Linda (dögös énekesnőci) készül a megasztár2-re, s elvileg nagyon jó eséllyel fog indulni... na de akkor is, most menjek Junkies koncertekre? Fújjjj...
Nincs pénzem, avagy van, de csak koronában.
A piercingem is be van dagadva.
Newage, s Scully mostanában alig publikálnak a blogjukon. Shame on you :(!
Mi a fasznak kell mindenkivel jópofizni?
Anyu azt írta egy cetli végére nekünk, h "Cupp-cupp" ez már biztos a világ végének közeledtét akarja jelenteni.
Úgy akarok kinézni, mint amikor még karatéztam, meg úsztam :(
Amikor a hullahop karikához szükséges tehetséget osztogatták, én tuti, h elfelejtettem sorba állni.
Álmos vagyok.
Nem találom a telefonkártyámat, így nem tudok beszélni a Brigikémmel, aki perpill Angolhonban dolgozik, szegénykém.
Már megint összeírtam egy csomó hülyeséget, ahelyett, h komoly gondolatokról és problémákról rizsálnék.