Hurrá tegnap megkaptam a pénzemet!!! Szóval már verem is el rendesen a következő dolgokra:

  • Szmeöldökpiercing (ma fogok átesni rajta)
  • Pioneer DVD író
  • befizetek iRO-ra
  • Talán veszek egy nyomtatót
  • Talán megveszem azt a fatokos japcsi kard készletet a kedvenc viet árusomtól :)
  • Kékre festetem a hajamat (pénteken megyek a szomszéd csajszival a fodrászhoz :))

Álomfejtő kerestetik, ma valami igazán furát álmodtam! Egy hülye középsuli kollégiumában laktam és volt 2 szobatársnőm. Aztán magunkhoz hívtunk még 1 csajt, aki tiszta Butch (teljesen fiús leszbikus) volt. Velünk töltött néhány napot a koleszban, aztán elmentem velük (vele meg a barátnőjével?) Berlinbe. A berlini metróra vártunk, aztán elmentünk vele, bementünk egy kis pékségbe, ahol kiderült, hogy az eladó tud magyarul is. Én meg folyton a pénzt számolgattam, hogy nem hoztam magammal eleget, s azon gondolkodtam mit vehetek, s mit nem :S. De ezenkívül semmi érdekes nem történt, vagy hát nem tudom, h az álmom melyik részében, de egyszer véletlenül rámnyitott mikor éppen félpucér voltam, meg ő is. De nem történt semmi csak meredtünk egymásra, talán megakart csókolni (legalábbis a szeme ezt mondta), de aztán vagy kizártam, vagy elment magától, már nem tudom.
Fura egy álom volt.
Na húzok, mert még meg kell csinálnom a hajamat, s nem akarok elkésni a suliból. Csók!