Megnéztem ma a kövi filmeket:
I, the Robot - egész érdekes volt... én ama alacsony fogyasztói rétegek közé tartozom, akik nem vették le egyből, h ki is a főgonosz.

Elfen Lied 1-2 - Az eleje tök jó massacre mindent, vér és testrészek... na de hogy a végére egy nyunyogó Chii-fülű lánykává válljon? Amúgy tök jó, a csajszi tök nude szinte végig. Na de ha iesmire vágynék, ott van Ikkitousen... abban legalább kézzel verekednek a csajok és nincs Chii.fülük.

Lost and Delirious - Úristen!!!!!!!!!!! (avagy: Ammagad!!!!) Olyan, de olyan szép volt, hogy a végét végig bőmböltem. Ma estére elvette az optimista látásmódomat. >.>

Amiket meg megakarok nézni:
The Reckoning -> Nojéknak csak ajánlom, suprnován fent van, divx. Érdekes középkorban játszodó selytelmes story. Nah az előzetesét láttam, és nekem bejött, ő meg úgy is mindenevő :) szal tessék letölteni.

The village - (vagy fene tudja, h kell írni ezt a ceccerű szót) Noémi írt róla, h jó kis idegőlös film, majd jól megnézem. Habár én nagyon nem bírom az ieneket, és sikítok minden gagyi rémisztegtős filmnél.

Final Fantasy Adventchild - na erre várhatok még egy jópár évet, mire elkészül. De odabasz lesz!

Cashern - Már láttam, de csak gagyi Mozi Cam változatát. :( majd várom a DVD rippet.
-----------

Egyéb...

Moondance megírta Coming Outját, szal tessék olvasgatni bátran! De épp Szerdán esett úgy, h nekem is volt egy kisebb Coming Outom, Úgy esett, h mivel most 5ik évfolyamra járok, vannak új osztálytársaim is. Az egyik csaj, akivel már jól összehaverkodtunk, egy másik suliból jött és nem tudott ferdehajlamaimról ;) (a suliban, otthon, rokonok, tanárok mind tudják, h nem éppen a fiúk vonzanak, de ennyit elég tudni). Aztán épp úgy esett, hogy piálásról volt szó. Én meg elmeséltm, hogy jártam Capellában... s eléggé furcsa volt így mondogatni, hát hogy táncoltam egy hete... eh egy csajjal, meg hogy 2 másik csajjal voltam, ott és hogy nem szeretem azt a helyet, mert... És nem nagyon értették (egy fiú osztálytársam is ott volt, úgyszintén újonc), így hát mondtam neki... hogy van egy ien fajta ferdehajlamom. Ő néz, s kérdi milyen szinten? MOndom milyen milyen szinten? Hát hogy bi, vagy...  :))) mivel nem vagyok a szavak embere, ezért rámutattam a fiúra és mondtam, vele nem járnék, viszont, rámutattam, veled járnék. Ilyen szinten. Ő így nézett aztán röhögött, majd mondta tök jó, meg mondta, hogy bocsi, csak neki még nem volt ilyen abarátikörében. Szóval tök jól vették, meg még mindig együtt lógunk.

Pont vele mentem le ma is füstölni az udvarra, amikro odarobog egy szöszke kiscsaj és elkezdi:
- Jajj lécci tudtok adni egy cigit?
Én: hehe, minek?
- Lécci adjatk egy szálat :)
Én: hányadikos is vagy?
- Elsőbe járok.
Én: HAHAHA, nem kapsz. Rossz vagy, elsősöknek nem jár.
- Lécci?!
Én: nem... hehe (és elmentünk, broaf ezek az elsősök mit képzelnek magukról pah)
Erre osztálytársam is röhög, hogy ez azért poén, hogy csak így idejönnek kuncsorogni. Én meg mondom neki, jah ráadásul még nem is az esetem :D. Erre ő majdnem megfulladt a röhögéstől, aztán kérdi, miért, haa z lett volna adtam volna neki? Mondom nem, mert nicns ez is tőled van te buta :P. Ő: jah tényleg nem baj adtam volna másikat.

Pah épp msot csengettek az ajtónk előtt, azt senki sem volt ott, mikor kimentem -.- nem szeretem az ilyesmit!!!!

Nah ennyi mára. csók!