Na szóval jöjjön az élménybeszámoló:

Már az odafelé vezető út is érdekes volt A buszmegállóban szóbaelegyedtem egy sráccal, s ott lyukadtunk, ki hogy magyarországeg ynagy szar. Jó ekkor, áttértünk külföldre, de szerinte az is szar, emrt meghurcolnak, csomó idő és pénz az egész. Tehát mindenüt szar volt neki. Mondjuk mit vár? Külföldön senkiként kezd mindenki, még egy csőves is többet ér, mert az legalább ottani állampolgár. Nem baj, Újpestközpontban elválltak az útjaink.
Na ülltem volna fel a metróra, de úgy 23:30 környékén már zárva volt, mi a rosebb? Azt hittem, h a metró ienkor jár. Nem baj, írány a 14É. Ott egy részeg szúrt ki magának beszélgetés céljából, leráztam. Busz megjön, magyar és nem magyar értelmiségi képviseltette magát.... nem baj leszálltam, sajnos ők is pont akkor. Nagy meglepétesemre, mit látok hol áll meg a busz pont? Alibi music café.. vagy én voltma nagyon vak az utóbbi időben, vagy az utóbbi időben ez nem volt ott. Az értelmiségi réteg már kezdte is a buzizást az alibi láttán. Mindegy, az én célom ennél a helynél jóvla kiemelkedőbb volt, s 5 percen belül már ott is voltam. A buli sikerességéről a kint csoportusoló lányok már árulkodtak, a bejutás sem volt egszerű, éjfélkörnyéke úgy tűnik a csúcsidő kezdete. Elején csak egy kicsit megszeppenve nézegettem körül, a 2 emberből, akit emeddig ismertem egyet sem láttam.
Aztán megláttam crazeet úgy 15 perc múlva, intettem neki, aztán beszélgettünk, meg kérdezte jöttem-e valakivel? Mondtam, h igazándiból nem, de egy prideos emberkével meg volt beszélve egy sör. Szerencsés vagyok, mert ő nick alapján egyből be is azonosította és mondta bemutat, ha akarom. Inkább egy sörre szavaztam, hogy bátorságom valamien szinten összeszedjem, meg ha már sörről van szó, úgy is arról volt szó hogy egyet iszunk. 15 perc álldogálás után hozzá is jutottam az egy pohár és egy korsó mennyiségű sörhöz, és újabb 5 percmúlva oda is eljutottam, hogy megszólítottam az illetőt. Azt hittem innen majd simán mennek a dolgok, megisszuk a sört beszélünk valamit azt kész. De nem, felkészületlen voltam. Odamentem és simán azt mondta lényegében, hogy ő az, de mégsem az. Forrásomat biztosra véltem, már eddig is eléggé feszengtem, de most már meg is szeppentem, még kérdeztem valami hülyeséget, s ha beszélni nem akar, akkor nem, s odaadtam a sört aztán arébb kótyagoltam. Megitn összefutotta crazeevel, aztán felmentünk beszélgetni. Szokás szerint a cigimet mindig otthon hagyom, már jöhetek kb 1 egész doboz cigivel Crazeenek. De jó, hogy beszélgettünk, márt rájöttem, hogy akinek a blogját (Scully) eddig az övének hittem, nem az övé :$, de sebaj. Aztán csatlakozott egy másik nőszemély is :), aki köszönt nekem már akkor, amikor odaérkeztem. És kiderült, h ő is prideos. Kellemes meglepetés ért. Aztán a DJ is feljött egy picit. Nem lennék egy DJnek sem a helyében, van nagy tumultus, teljesen más korosztályokból és stílussal, és ha éppen valamelyik önézetesebbnek nem tetszik valami, azt a DJnek beintés formájában közli. Aztán lementünk ismét. A _tánctérre_. Hideg verejték. Vannak dolgok, amikben nem vagyok jó, nagyon sok olyan dolog van.. az egyik ilyen az a táncolás. Hjajj, égő de kb félórán keresztül álltam, s csak néztem ki a tökömből. De sörözgettem is egy keveset, aztán csak megjött a kedvem. Közben kiszúrtam egy csajt. Már csak azért is volt kiszúrni való, mert nagyon emlékeztetett Andreára (röviden és tömören: második nagy szerelmem), csak 10 évvel fiatalabb és fekete hajú kiadásban. De politikám alapkővei, mindent a szemnek semmit egyéb testrészeknek :). szal csak elnéztem egy darabig. Aztán láss csodát megint összefutottam egy emberrel, akit ismertem. Beszélgettünk egy percet aztán én elrohantam egy újabb adag sörért. Újabb meglepetés, az aki letagadta, h ő de mégsem ő, bevallotta, h mégis csak ő az :), s ez inkább egy ilyen viccteszt volt (haha akkor jól leszerepelhettem >.<), s nem így akarta, csak nem számított rá, h fel fogom ismerni. Megjelent eme társaság harmadik tagja is, akiről én máig nem tudom, h ki is a 2 lehetséges ember közül de nem baj. Most már azért kicsit sajnálom, h néhány hónappal ezelőtt nagyon túlreagáltam őket. Élőben teljesen mások. Nah szóval innetől kezdve már táncoltam is, ittam is a parketta csillogott is a legtöbb helyen. Közben kiderült, h az Andrea hasonmás a másik ismerősöm aktuális táncpartnerei közé tartozik, szóval kaptam az alkamon és bemutattam magamat. Táncoltam is velük, meg beszélgettem is a lánnyal. Aztán eljött a záróra ideje, ekkorra már kint punnyadtunk az egyik asztalnál és beszélgettünk. Felajánlották, h hazavisznek, mert mint kdierült az egyikük tőlem egy sarokra lakik. Először nem akartam elhinni, de tényleg így volt és haza is vittek.
Hazaértem, beugrottam a gép elé 10 percre, azt hittem fogok tudni dolgozni alvás nélkül, de tévedtem. Ez úgy 6 órakor volt. Aludtam 11ig, elhülyültem az időt megint, de aztán nekiálltma dolgozni.
Közben beszélgettem Bettyvel is, mondtam jöjjön a 25ikei bulira, mert nagyon kircsi, remélhetőleg el is fog tudni jönni. Érdekes dolgokat tudtam meg róla is, pl ő is szereti a fegyvereket, azt hittem ilyen kakukktojás csak én lehetek. Aztán ez így ment éjfélig, amíg újabb adag munkába nem kezdtem, őt meg elküldtem aludni ;).
Kb 3-4ig dolgoztam és 27ezer lett a végeredmény, de 3-5 ezer papíros még így is maradt. A csaj meg a határídő ellenére szarik idejönni. Természetesen reggel 7kor kelltem, természetesen el is késtem és jól le is csesztek. Megkaptuk az új órarendet, hallelúja ezzel az idióta számtechtanárunkkal lesz majdnem mindennap duplaóránk vele. Holnap pl 4 óra. Hazaértem, macska szokása szerint azon volt, h az én szép kis katonás sorrendben lvő papírhalmazaimat feltúrja... sikerrel.

Na most ennyi, majd még később írok.