Hajjaj ösztrosokk :D túléltem, de hogy az mien volt :D fúúúj nem szánok majd rá 1 sort sem, de nem ám :DDDD najó csak vicceltem, de szokásosan dogloznom _kell_. De jó, hogy a következő 25ikén lesz. Ez a szokás megmaradhatna. Első és uccsó szombat. Lelkiekben viszont készülök Szerdára, sörkert.... Zero-G, sör...kert... Zero-G. Meglepő módon megszerettem a sört valamien szinten, igaz abból is elviekben a legszarabbat, az aranyászokat :D sztem májbarát :)))... jójó a Radler citromos sörrel semmi nem veheti fel a versenyt.
Nyah mit is akartam szal ösztrosokk jó volt, majd írok róla, én meg vagyok (még), és ha megélem a holnapot, akkor már a kedd és szerda sem lehet kifejezetten nagy akadály. És akkor szerda. Extázis magasfokon... mármint Zero-g alatt, aki még nem hallotta őket vessen magára.

Itt van egy kis ízelítő:

Third Girl

Then she stepped inside
Caught everybody`s eye
She came with another girl
She had a barrette in her hair
Would you come with me
Would you come with me
I`ll do anything
I would take you there
I would take you there
I think that I`ve lost my mind yeah

Would you come with me
Hey

Was just standing there
Staring at that girl
If they could be as one
I`d even change for her

Do you hear me
Do you see me
Can you take it
I won`t fake it

Chorus: Would you come with me
I` ll give you everything
My heart would come to sing
Hey

Then she looked at you
First saw that lovely smile
Oh, I`d do anything
To see it all the time

I`d dream with you
Wake up with you
Always be true
Just come with me

Chorus:

Do you hear me
Do you see me
Can you take it
I won`t fake it

Chorus: 2x

Forrás: Zero-G lyrics, Zero-G hivatalos honlapja