Fórum archivumot olvasgattam, s ezt találtam:

"AVH nem vert meg senkit az 50-es evekben"
95-96 korul volt egy olyan botrany, hogy egy 56-os no felismerte az AVH-s kinzojat Ausztraliaban (Vajda Tibor asszem a neve). Egy utcaban laktak vagy mi, es a no feljelentest tett az ausztral hatosagoknal. Azok hivatalosan megkerestek Magyarorszagot (belugyminiszteriumot) es erdeklodtek, hogy ez igaz vagy nem, mert addig nem tudnak mit csinalni a no feljelentesevel. Erre Kuncze belugyer alairasaval kozhirre tettek, hogy az AVH nem kovetett el buncselekmenyeket az 50-es evekben, igy aztan ezt a Vajdat nem tartoztattak le, mondjuk azert is nehez lett volna, mert nagyon hirtelen eltunt. Arra mongyuk mar nem emlekszem, hogy ezt utolag hogyis magyaraztak meg a mediaban, de biztos sikerult.


Durva mi? A terrorházát is eme békés és háborítatlan idők emlékére építették fel. Másrészt oda MINDNKINEK illene elmennie, márha nem az '50es években voltunk tinédzserek.
Forrás: Pride.hu - Fideszre fogsz szavazni? Miért?

Egyébként nem vagyok politika buzi, s csak bele-bele olvasgattam a fórum első néhány lapjába, de nagyon sokat meglehet tudni. Legalábbis többet mond, mint az a propaganda prospektus, amit minden választáskor a postafiókunkba tömködnek és olyan grafikonok vannak benne, h magyarországon a fejlődés 37%-kal magasabb volt ennek és ennek a pártnak a kormányzása alatt az EU-hoz képest :)))), kár, h elhagytam azt a porspektust, nagyon sokat röhögtünk rajta anyámmal.

Újabb link ajánló: Diploma ellen nem véd   avagy egy nagyon érdekes, s szerintem a valóságnak megfelelő írás a magyar diplomásokról.
Forrás: aati blogja



|