A nagy megpróbáltatások..

A hétköznap ellenérée, a tegnapi nap nem volt hétköznapi. A déelött folyamán eltünt a macska, s többszöri hívásra sem jött elő. Még akkor sem, amikor kaját raktnk ki neki, akkor sem, ha a hütő nyílt ki. Estére már azt gondoltunk, na ez is elment csajozni... azt nem látjuk többé, mint a Sancit.
Reggelre már teljesen lemondó hangulatban voltam, egy macska sohasem hagyná ki a reggelijét. Talán nem is csjaozik, hanem rosszabb elvitték, vag yelcsapta valami, vagy összeverekedett valamelyik nagymacskával, vagy egy kutya... végtelen lehetőségek tárháza futott végig az agyamon.
Mivel ma reggel korán kelltem az évnyító miatt, s kimentme beszedni a megszáradt ruhákat a kertből, hát valami irdatlan nyávogásra lettem figyelmes. Tiszta olyan hangja volt, mint a Lencikémnek. Néztem körül, mintha a suffni tetőzetéről jönn, de nem láttam macskát ott. Tovább hallgattam, és egyszercsak belém hasított (mint ahoyg a japánok mondanák ienkor: "Masaka?"), a sufniból jön ez a hang.. egy pillanatra tétováztam, lehet, h a nyúl megtanult nyávogni (a suffnit a nyúlunk birtokolja). Óvatosan kinyitottam az ajtót, és beszóltam, cica? Semmi, de aztán mint egy tigris úgy ugrott kifelé a macska. Szegény nagyopn megviselhette, hogy egy teljes napot étkezés nélkül kelett eltöltenie. Gyorsan bementünk a frissen szabadult macsekkal, és adtam nekik egy teljes konzerv kutyatápot ;)
Anyúm felébredve kérdezte, mi történt? Kérdem én tőle, hogy tegnap nem járt-e véletlenül a suffniban? Ő azt modnta, h nem. MEgkérdem a húgomat, ő volt bent. Mondom neki, jól csináltad, csak legközelebb  macskát ne zárja be a nyúl mellé. Húgom egyszerre röhögött és elsápadt, s kérdezte, h komoan a nyúl mellé volt-e bezárva? Mondom igen, mind a a hárman szánakozva néztünk a teljes gyomorűr(es)tartalmát bvető macskát, ahogy az éppen eszik.
Hogy miért is olyan nagy dolog, hogy a nyúl mellé lett bezárva? Ez a nyúl egy házi nyúl, úgy 6 hónapos, és a rendes házinyúl. ien korban már akkora mint egy ló. Ez még hagyján, de a mi nyúlunk az egresszív fajtához tartozik, nő létére úgy védi a területét, mint valami oroszlán. Néha még minket is megrohamoz és megbokszol a melső mancsaival, de a macskát, na a macskákat kifejezetten nem szereti. Na most képzeljük e, hogy kényes orrunkkal együtt be vagyunk zárva egy sötés, büdös suffniba, ahol egy nagy szőrös, hatalmas metszőfogakkal rendelkező félelmetes szőrny van velünk együtt bezárva, ami nagyobb és testesebb mint amien te vagy. Na uyge így már teljesen másként hagzik egy nap eltöltése a suffniban egy nyúllal :D
De Lencike köszöni szépen azóta jól van, kétszer is evett, sőt azóta már mindkettőnket körbeudvarolt, levadászta a lábamat, levert egy-két mappát a könyvespolcról, feltúrta a papírhalmazaimat, s újból csak hízelgett egy sort.

Én is megvagyok, jövőhét hétfőig dolgozok, kb 75e Ft-t fogok keresni, a Pioneer dvd író már majdnem hogy itt feszül a gépemben :) meg elsz ám piercingem is aszemöldökömben, meg talán veszek egy digitális fényképezőgépet, egy oan eccerűt, nekem az is megteszi :D
A melóval próbálok most péntekig végezni, h szombaton ott lehesek azon a rég várt Ösztrosokkon :D:D:D

Továbbra is ajánlom Moondance sé Scully blogját (linkeknél vannak), meg a shoutboxukba is tessék írni, ha arra jártak :)))