Apám átjött hozzánk, hogy ő most meg akarja nézni az immortelt, a tvén. A nap csúcspontja eskü, már csak az hiányzik, hogy Györgyi felhívjon és megkérdezze hogy áll a munka :S.

Mikor átjött kereste a kábeleket, hogy hol vannak, mondom mind ott vna a dobozban. Jó megtalálta. Videókártya csatlakozó, mondja dugjam be. Jó akarom bedugni szegény gépbe, ami már egy nemierőszakkal felérhetett volna, mert az a kábel nem oda való volt. Mondom neki, ez nem ide való. Asszondja, de igen, majd ő bedugja nekem. 10 perc, a gép már nem bírja.. lefagy... apám abbahagyja erőszakos tevékenységét és iiejeltni... ez nem ehhez való. Ezt már én is modntam. Gépújraéld. Apám hazaszállingózik, hogy hozzon új adaptert meg kábelt. Én entre csatlakozok, írány IRC... na tessék ma még ez is szemtelenkedik velem:

(15:46:12)  [•] Error: nick Chi is already in use
(15:46:13)  [•] Error: nick Chi- is already in use
(15:46:13) Chi^
Are you stupid or what? This is status window! Remember? You can't type text without " / " in this window! Duh! :)
(15:46:13) /nick Chi^

Apám újból átjött, sikerült szétbasznia a képernyő beállításokat, s segítségemmel végülis ;) siekrült emgcsinálni, hogy viszonylag szép képe legyen a filmnek a tvén. Csak, hogy tudjátok mine nőciről maradtok le, itt van egy kis ízelítő :P

Sexy mi? ... Azért nem kell összenyálazni a képernyőt...

Na a rúzsfoltot is tessék letörölni...!!!

Idézet a filmből: "The greatest power of all, to procreate with Gods"... szerintem így jobban hangzana: "She has the greates power of all, to procreate with lesbains."
Amúgy viccen kívül, van egy nagyon lightos leszbikus tartalma, de csak oan szinten, hogy rákérdez a nőnél: "You like me don't you?" A csaj meg selytelmesen ráválaszol :). Amúgy gyorsan átnézam majd a subbot, mert nagyon szép versidézetek vannak benne.


Hm, de legalább engesztelésül apám áthozott 1-2 DVDét, pl 13ik harcos. Akik szeretik az action/fantasy/humor tipusú filmeket, azoknak kötelező darab !!!! Hétfőn volt Cube 2 HBO-n basszus én emg elfelejtettem megnézni :((( 
 



|